Projekti

Prof. dr. sc. Ivan Koprić - predsjednik

  1. Modernizacija hrvatske uprave, Ministarstvo znanosti i tehnologije, 1990.-1994., projekt br. 66 5-03-197., mladi istraživač.
  2. Novi hrvatski pravni sustav, projektna dionica: „Teorijski aspekti upravnog razvoja u svijetu i u Republici Hrvatskoj“, Pravni fakultet u Zagrebu, 1995.-2018., istraživač.
  3. Projekt upravne organizacije Zagrebačke županije, dionice „Lokalni poslovi županija u Republici Hrvatskoj“ i „Osoblje Zagrebačke županije“, 1996.-1997., istraživač.
  4. Lokalna samouprava u Hrvatskoj – I. Teritorijalna struktura i lokalni poslovi, dionica: „Samoupravni djelokrug općina, gradova i županija u Hrvatskoj“, Hrvatski pravni centar u Zagrebu, 1997., istraživač.
  5. Razvoj Porezne uprave u Republici Hrvatskoj, dionica: „Temeljna pitanja organizacije Porezne uprave Ministarstva financija Republike Hrvatske“, Institut za javne financije u Zagrebu, 1997., istraživač.
  6. Neposredni utjecaj komuniciranja na strukturnu hijerarhičnost upravne organizacije, Hrvatski pravni centar u Zagrebu, 1996-1998. Voditelj projekta.
  7. Legislative Frameworks for Decentralisation in Croatia, dionica: „Extending the self-managing scope and narrowing the administrative supervision (central v. local relations)“, Hrvatski pravni centar u Zagrebu i Open Society iz Budimpešte, 1999.-2000. Međunarodni projekt, istraživač, voditelj dionice i voditelj projekta.
  8. Decentralization of Public Administration, Hrvatski pravni centar u Zagrebu, 2000.-2003., međunarodni projekt, voditelj dionica: „The Legal Status and Competence of Local Self-Government“ i „Regulation of Local Government Employees“.
  9. Preporuke za konkurentnost Hrvatske, Nacionalno vijeće za konkurentnost, 2003.-2004., suvoditelj stručne skupine „Pravna država sukladna EU“, suautor te redaktor završnog izvještaja i preporuka.
  10. Innovation in Public Administration in the Euro-Mediterranean Region, United Nations – Department of Economic and Social Affairs, Project n. INT/02/X32, dionica „Croatia – Priority areas in reforming governance and public administration“, 2004., ekspert.
  11. Public Administration Reform: Support to the Reform of the Civil Service, CARDS 2001. projekt, 2004., ekspert.
  12. Strategy and Capacity Building for Regional Development, CARDS 2002. projekt, 2004.-2005., ekspert.
  13. Methodology and Piloting Functional Reviews in Croatia, projekt Svjetske banke, 2004.-2005., međunarodni projekt, stručni voditelj projektnog tima.
  14. Funkcionalni pregled, modernizacija i demokratizacija lokalne samouprave u Gradu Zagrebu, Grad Zagreb i Pravni fakultet u Zagrebu, 2005.-2017. Voditelj projekta.
  15. Jačanje kapaciteta Hrvatske agencije za telekomunikacije, CARDS 2004. projekt, 2006.-2007., ekspert.
  16. Support to the Public Administration and Civil Service Reform, CARDS 2003. projekt, 2006.-2008., ekspert.
  17. Local Government Reform Project II., the Urban Institute / USAID, 2006.-2007., ekspert.
  18. Procjena sustava plaća i nagrađivanja u jedinicama lokalne samouprave i preporuke za reformu sustava, Svjetska banka, Institut za međunarodne odnose iz Zagreba, etc., 2007.-2008., međunarodni projekt, koordinator za analizu zakonodavnog okvira.
  19. Financing Capital Governments in Transitional Countries, Case Study: City of Zagreb, projekt financiran od Local Government and Public Service Initiative iz Budimpešte, 2007.-2008. Međunarodni projekt, voditelj projektnog tima za Grad Zagreb.
  20. Capacity Strengthening for Administrative Decentralisation, CARDS 2003. projekt, 2007., ekspert.
  21. Europeizacija hrvatske javne uprave: utjecaj na razvoj i nacionalni identitet, projekt br. 066-0661428-2515 Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH u razdoblju 2006-2012. Voditelj projekta.
  22. Tempus Programme Courses for Institution Building in Croatia – eGovernment (eGovCro) NoIB_JEP-40042-2005, 2006-2009., ekspert.
  23. Functional Reviews and Assistance in the Restructuring of State Administration Bodies and Their Subordinate Agencies in Croatia, Svjetska banka, Institut za međunarodne odnose iz Zagreba, etc., 2007.-2008., glavni pravni stručnjak.
  24. Support to More Efficient, Effective and Modern Operation and Functioning of the Administrative Court of the Republic of Croatia, CARDS 2004 Twinning Project, 2007.-2008., ekspert.
  25. Observatory on Local Autonomy across the European Union: A Comparative Study on Modes of Governance and Local Autonomy (koordinatori Centre d'études et de recherches administratives, politiques et sociales Sveučilišta u Lilleu 2 & Centre national de la recherche scientifique – CERAPS, Francuska), 2008.-2009., istraživač, član mreže.
  26. Utjecaj organizacijskih vrijednosti na djelotvornost javne uprave. Projekt br. 016-0000000-3341 Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH u razdoblju 2006-2012., istraživač.
  27. Attracting and Retaining the Best People in the Civil Service, UNDP, 2008., voditelj i glavni istraživač.
  28. The State of Art of Decentralisation in France and Croatia: Comparative Analysis (Program Cogito-partnerstvo Hubert Curien), 2009.-2010., suvoditelj projekta-voditelj hrvatskog tima.
  29. Comparative Research into Current Trends in Public Sector Organisation (CRIPO), međunarodni projekt u okviru COST programa, IS 0601, 2009.-2011., istraživač i član upravljačkog odbora projekta.
  30. Good Administration through Appropriate General Administrative Procedures, OECD-SIGMA projekt, IPA program, Crna Gora, 2009-2012., međunarodni projekt, ekspert.
  31. Managing Performance in the Western Balkan Civil Service Structures, UNDP, 2008., voditelj i glavni istraživač.
  32. Upoznavanje s novim Zakonom o općem upravnom postupku, Udruga općina Republike Hrvatske, 2010., ekspert i autor priručnika.
  33. Empowering Civil Society Inclusion on Democratic Policy-Making in Kosovo, UNDEF & KCSF, 2012., ekspert.
  34. Zaštita ljudskih prava u upravnopravnim i sudskim postupcima, hrvatsko-slovenski znanstveno-istraživački projekt, 2012-2013., suvoditelj projekta-voditelj hrvatskog tima.
  35. Local Public Sector Reforms: An International Comparison (LocRef), međunarodni projekt u okviru COST programa, IS 1207, 2013.-2017., istraživač, član upravljačkog odbora projekta i voditelj jedne od četiri radne skupine (WGI: External – Post NPM).
  36. Support to the Working Group and Finalisation of the New Law on General Administrative Procedures in Montenegro, OECD-SIGMA projekt, 2013.-2014., ekspert.
  37. IPA projekt Support to Public Administration Reform in Serbia, 2013., ekspert.
  38. OECD-Sigma projekt Good Administration through a Modern System of Administrative Procedures, Makedonija, 2012.-2013., ekspert.
  39. OECD-Sigma Project to support the Ministry of Interior in order to analyse the status of Public Authority Entities and prepare legal harmonization of agencies and other public entities, 2013.-2014., ekspert.
  40. EU Administrative Law and its impact on the process of public administration reform and integration into the European administrative space of the SEE countries, GIZ Open Regional Fund for South East Europe – Legal Reform & South East Europe Law Schools Network, 2013.-2014., međunarodni projekt, istraživač.
  41. The European Mayors II – POLLEADER European Survey, 2014.-2016., istraživač i voditelj hrvatskog tima.
  42. Administrative Procedures and Modernization of Administrative Education: From Theory to Practice, Regional School of Public Administration, Danilovgrad & Uprava za kadrove Crne Gore, 2015., ekspert
  43. Establishing an operative typology of local governmental system in Europe, projekt u okviru Observatory on Local Autonomy across the European Union (OLA Network), 2014.-2016., istraživač i voditelj hrvatskog tima.
  44. Support for drafting of Analysis on the models of local self-government organisation, Crna Gora, EU – TAIEX program, za MUP Crne Gore, 2014.-2015., ekspert.
  45. Mjesna samouprava u Hrvatskoj, Institut za javnu upravu iz Zagreba, 2014.-2016., voditelj projekta.
  46. Preparation of the 2016-2020 Strategy of Public Administration Reform in Montenegro, OECD-Sigma, 2015., ekspert.
  47. Dijalog za sigurnost – sigurnost za dijalog, nositelj projekta Sindikat policije Hrvatske u partnerstvu s Institutom za javnu upravu iz Zagreba u okviru EU-ESF programa Jačanje socijalnog dijaloga – faza II., 2015.-2016., istraživač.
  48. Legal Remedies in Administrative Procedures in Western Balkans, Institut za javnu upravu iz Zagreba za Regional School of Public Administration, Danilovgrad, 2015.-2016., istraživač i voditelj projekta.
  49. Administrative Justice in Western Balkans, Regional School of Public Administration, Danilovgrad, 2016., ekspert.
  50. Support for developing better country knowledge on public administration and institutional capacity building (EUPACK), projekt za Europsku komisiju, nositelji European Insitute of Public Administration (EIPA), Hertie School of Governance & Ramboll, 2016.-2018., istraživač.
  51. Local state – society relation, Research network of the European Urban Research Association standing group on Local Government and Politics (LOGOPOL) projekt, voditelj hrvatskog tima, 2017.-2021.
  52. Analiza uređenja položaja policijskih službenika te gradnja bipartitnog socijalnog dijaloga I organizacijske strukture, ESF, OP Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., nositelj Sindikat policije Hrvatske u partnerstvu s Institutom za javnu upravu, istraživanje „Pravna analiza uređenja položaja policijskih službenika“, 2018., istraživač
  53. Kapacitet za integraciju migranata, Institut za javnu upravu, Zagreb, suvoditelji Ivan Koprić i Mirko Klarić, 2018.-2021.
  54. Support for Establishing the System for Strategic Planning and the Preparating the 2030 National Development Strategy, the World Bank, public sector reform expert, 2018-2019
  55. Rapid response expert network, Faculty of Administration, University of Ljubljana, support to Public Administration Reform in Ukraine (2016-2020), 2018.-2020., ekspert
  56. Support for developing country knowledge on public administration (EUPACK2), za Europsku komisiju, 2019., ekspert
  57. Public Administration Education Quality Enhancement, within the ERASMUS+ Programme, Key Action 2 - Strategic Partnerships. Agreement number – 2018-1-SK01-KA203-046330, NISPAcee, Research and Development of Croatian country study (s Anamarijom Musa), 2019., znanstveni,
  58. Građani u srcu demokracije, znanstveno-stručni projekt, Institut za javnu upravu, Avis Rara, Friedrich Ebert Stiftung, etc., 2019.-2023.
  59. Progress Assessment of the ESF Support to Public Administration (PAPA), projekt za Europsku komisiju, DG Employment, Social Affairs and Inclusion, organizacija PPMI Group, Vilnius, Lithuania, 2019-2020., ekspert
  60. Local Government in Croatia, Institut za javnu upravu, 2019.-2023.
  61. European University of Post-Industrial Cities (UNIC), Erasmus+, 2020-2023., voditelj projekta za Sveučilište u Zagrebu (konzorcij se sastoji od 8 sveučilišta, koordinator je Erasmus University Rotterdam).
  62. The European University of Post-Industrial Cities: Towards a collaborative approach and structure for engaged research (H2020 projekt, komplementarni projekt uz UNIC), 2021-2024.
  63. Intergovernmental Coordination from Local to European Governance (IGCOORD), COST Action CA20123, 2021-2025